Rabu, 19 Juni 2013

Everything At Once | Lenka

 

As sly as a fox, as strong as an ox
Licik seperti rubah, kuat seperti banteng

As fast as a hare, as brave as a bear
Cepat seperti kelinci, berani seperti beruang

As free as a bird, as neat as a word
Bebas seperti burung, rapi seperti kata

As quite as a mouse, as big as a house
Diam seperti tikus, besar seperti rumah


All I wanna be, all I wanna be, oh
Aku ingin menjadi, aku ingin menjadi

All I wanna be is everything
Aku ingin menjadi semuanya

Everything at once, everything at once, ooh
Menjadi semua itu, menjadi semua itu

Everything at once
Menjadi semua itu


As mean as a wolf, as sharp as a tooth
Jahat seperti serigala, tajam seperti gigi

As deep as a bite, as dark as the night
Dalam seperti gigitan, gelap seperti malam

As sweet as a song, as right as a wrong
Manis seperti lagu, benar seperti salah

As long as a road, as ugly as a toad
Jauh seperti jalan, jelek seperti katak


As pretty as a picture hanging from a fixture
Cantik seperti gambar yang tergantung di bingkai

Strong like a family, strong as I wanna be
Kuat seperti keluarga, kuat seperti yang kuinginkan

Bright as day, as light as play
Terang seperti siang, ringat seperti sandiwara

As hard as nails, as grand as a whale
Keras seperti paku, besar seperti paus


All I wanna be, all I wanna be, oh
Aku ingin menjadi, aku ingin menjadi

All I wanna be is everything
Aku ingin menjadi semuanya

Everything at once, everything at once, ooh
Menjadi semua itu, menjadi semua itu
Everything at once
Menjadi semua itu


As warm as the, the sun, as silly as fun
Hangat seperti mengari, konyol seperti senang-senang

As cool as a tree, as scary as the sea
Keren seperti pohon, menakutkan seperti laut

As hot as fire, cold as ice
Panas seperti api, dingin seperti es

Sweet as sugar and everything nice
Manis seperti gula dan segala yang indah


As old as time, as straight as a line
Tua seperti waktu, lurus seperti garis

As royal as a queen, as buzzed as a bee
Mulia seperti ratu, berisik seperti lebah

Stealth as a tiger, smooth as a glide
Tangguh seperti harimau, mulus seperti terbang

Pure as a melody, pure as I wanna be
Murni seperti melodi, murni seperti yang kuinginkan


All I wanna be, all I wanna be, oh
Aku ingin menjadi, aku ingin menjadi

All I wanna be is everything
Aku ingin menjadi semuanya

Everything at once, everything at once, ooh
Menjadi semua itu, menjadi semua itu
Everything at once
Menjadi semua itu

0 komentar:

Posting Komentar